wtorek, 1 kwietnia 2014

decyzja




Za miesiąc czeka mnie podobnież najważniejszy egzamin w życiu. Hmmm... Jak to poważnie brzmi. Jest to dla mnie śmieszne. Mam nadzieję, ze zdam. No zdam na pewno. :)

Decyzja podjęta. Wyjeżdżam. Zawsze tego pragnęłam. Nie idę na studia. Robię sobie Gap Year. Długo nad tym rozmyślałam. Ale nie. WYJEŻDŻAM. Od kiedy pamiętam chciałam wyjeżdżać. Wiec to zrobię. Nikt mi tego nie zabroni. Wysyłam zgłoszenie na au pair. Na razie myślę o Europie. Chcę zobaczyć jak sobie poradzę. Nie chcę się rzucać od razu na Stany a po miesiącu będę chciała wracać. Wysyłam CV o prace też. Zobaczymy gdzie mnie los zaniesie. 


Chce zwiedzać, poznawać nowych ludzi, nowe kultury. Zdobywać nowe doświadczenie. Nie chcę siedzieć znowu i się uczyć. Oczywiście nie mówię, że studiowanie jest złe. Ja wiem, że bym się dusiła. Tak długo czekałam na ten moment ukończenia szkoły i wyjechaniu. Od zawsze to była Holandia, a teraz nie wiem. Może rzeczywiście to będzie ten kraj, w którym się pojawię. 
 ***




1 komentarz: